Motala – torpedverkstan

14Aug13

torped-0792

Torpedavskjutningsramp? Nån som vet?

Jag hade lånat en Nikon D600 ett par dagar och passade på att göra lite test mot min gamla D200. Båda bilderna tagna med samma Nikon 28-300. Bilden ovan är tagen med D600…

torped-4792

…och här med min D200 från typ mitten av 00-talet. Visst kan man se skillnad även på dessa småbilder…men kanske inte så stora att jag skulle byta upp mig för denna typ av bilder, men det blir allt en fullformatare alldeles snart, kanske en begagnad D700?



2 Responses to “Motala – torpedverkstan”

  1. Jag ser tydligt att det är en fågel på den nedre bilden….har du fågelfilter på den nyare kameran? 😉 Stämningsfulla bilder i alla fall med härliga molnformationer!

    • Jo, den nya måste ju vara sämre, när inte allt kommer med. Det var riktigt härliga moln åt alla håll idag…jagade motiv där jag kunde få med molnen 😉


Lämna en kommentar