Lokstallar – Pankow, Berlin

15Sep14

Senast jag var i Berlin i somras, åkte jag förbi denna byggnad och hade då tänkt hinna stanna till på väg tillbaka till Rostock, men köer i rusningstrafiken, åskskurar och eventuell tidsbrist till färjan gjorde att det fick vänta till en annan gång. Och en annan gång blev det häromdagen.

Insåg nog att det skulle vara ‘verboten’ att ta sig in, men såg ingen skylt vid den öppna grinden in till området, så jag klev in…som vanligt ser jag dessa förbudsskyltar på vägen ut…och visst fanns det en skylt vid ingången, men den var så fullsprayad med färg att det inte gick att se vad det stått på den, ens om jag försökte.



No Responses Yet to “Lokstallar – Pankow, Berlin”

  1. Kommentera

Kommentera

