Kvarn II

26Dec12

Kvarnen-0104

På väg till en UE-utflykt till en nedlagd industri såg jag en spännande byggnad i ögonvrån..långt bort i backen …och snöfallet gjorde den än mer spännande att fotografera, men jag hade en tid att passa, så det var bara att hoppas att fotovädret var lika bra på vägen hem senare under dagen…och det var faktiskt ännu bättre…magiskt…

Kvarnen-0119

Kvarnen-0109

Förfallet är påtagligt…

Kvarnen-0108

Kvarnen-0113

Kvarnen-0117

Kvarnen-0120

Även naturen är spännande i omgivningarna kring godset som har historia bak till 1300-talet…



7 Responses to “Kvarn II”

  1. Härliga bilder av min hemtrakt:):)

  2. StorGilla på bilderna..Mycket snygga ! /Buffan W

  3. Inspirerande miljö! Hoppas du hittar många nya spännande platser nästa år att fotografera.
    /Rikard

  4. Tjenare Errki! Nu har jag också hittat hit och en länk ligger på min blogg🙂 Riktigt snygga bilder du presenterar! Den där kvarnen har sett bättre dagar.. Gillar speciellt bild nummer 4. Snöfallet och det mulna vädret förgyller mystiken i bilden och bäcken leder ögat väl in i fotografiet. Snyggt! Absolut hör jag av mig när jag åker till ödehuset!🙂

    /Niklas


Kommentera

