Holga-rulle #1 – s/v

05Jan12

Svartvit konverterade bilder av första Holga-rullen. Justerat exponering, kontrast/kurva och lagt på en toning.

 

 



2 Responses to “Holga-rulle #1 – s/v”

  1. Tycker den monokroma blev bättre än den färgade. Å andra sidan en liten justering av tonerna på dom färgade kanske skulle få mig att gilla dom bättre?

    Konstigt egentligen, med tanke på att jag själv är helt überfärgtokig på mina egna foton…

    • 🙂 Färgbilderna lade jag upp ‘som de var’ för att visa hur det kan bli. Jag gillar också de svartvita bäst…iaf denna gång, mend etta var ju bara första filmen i dåligt ljus mitt i gråvintern.


Kommentera

