Dal

09Aug11

Igår tog jag en promenad från Opphem till Rimforsa, längs den gamla grusvägen förbi smedjan…utan kamera förstås😉 , men motiven såg jag ändå och ikväll var det dags att se vad det kunde bli i det sena kvällsljuset. Dal är en liten gård som brukades som lite månskensjordbruk till för några år sedan, men markerna är förmodligen utarrenderade numera (rätta mig om jag har fel).

Historien fortsätter i ett nytt inlägg 10 dec 2011 om Transformatorstationen.

 



3 Responses to “Dal”

  1. Tänk att jag var tvungen att Googla månskensjordbruk/bonde. Ett uttryck jag hört så många gånger men aldrig liksom tagit reda på vad det egentligen betyder. Funderar på att börja kalla mig månskensfotograf. Om inte så kan ju du göra det för det gör du ju bra, Fotar månen. Men jag gillar bilden längst ner utan månen bäst. Tycker om de däringa som står där i bakgrunden och kikar på mig. Och havren som jag inte vet riktigt om det är havre…
    //Katja


  1. 1 Rimforsa Transformatorstation…fd « Erkki Saikkonen

Kommentera

