Opphem

02Aug11

Tog en liten kvällspromenad ner till bastun för att kolla in ljus/tidpunkt och bildvinklar för lite kommande bastubadsfotografering…den sneda bryggboden har alltid fascinerat mig som motiv och när jag bastade för några veckor sedan tillsammans med ett par såg jag motivet, men hade ingen kamera med…nu hade jag kamera men inga badande…få se om jag kan få till nån ‘Zorn-kulla’ i sommar…

 



3 Responses to “Opphem”

  1. Saknar en sjö bredvid bastun här hemma. Den gemensamma som fanns vid vår sommarstuga låg som er. Underbart läge. Fin även utan kullan.
    //Katja

  2. Gillar dessa! enkelt, ärligt,rofyllt. Får väl hoppas på en kulla i framtiden. Annars får du väl be någon ställa upp.

  3. Underbara bilder!!

    //M


Kommentera

